Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

środa, 11 lutego 2015

Kuchenne grafiki - transfer

Kochani! Otrzymałam zgodę na publikację prześlicznych grafik! Musiałam się nimi podzielić, bo nie sposób przejść obok nich obojętnie !

Wszystkie grafiki są autorstwa p. Heleny. Zapraszam więc do albumu: > klik <


2 komentarze:

  1. niestety ja nie nie mam dostepu do albumu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuuu. Poprawiłam już powinno działać :) Dziękuję za informację:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...