Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

piątek, 20 lutego 2015

Black Red White - puszka #5

Ostatnio było dużo "w kropkach", więc dzisiaj będzie o paskach :) Lubię buszować po wielu blogach i podpatrywać pomysły, techniki, sposoby wykonania wielu rzeczy. I w pewnym momencie natrafiłam na doniczkę pomalowaną w czarno - białe paski i ozdobioną czerwoną truskawą. Nie mogłam od niej oczu oderwać! Już wiedziałam, że jedną z moich puszek też tak zrobię! :) Nie było to trudne, bo akurat miałam serwetki z potrzebnymi motywami. 
 

  • puszka pojemności 800 g po mleku dla dzieci
  • paski cz-b: serwetka 
  • białe owale duże i małe - papier do drukarki (zwykły) przyklejony i pomalowany na biało (gdyby nie był pomalowany, to prześwitywałby paski. Efekt też ciekawy, ale akurat w tym przypadku bardziej mi się podobało tak jak jest :)
  • truskawa duża i mała - papier ryżowy
  • napis Herbata - papier ryżowy
  • cień - patyna 
Mój M też nie mógł od niej oderwać oczu! Więc z efektu końcowego jestem zadowolona :)

Puszkowej serii c.d.n. ... (pomęczę Was jeszcze trochę tym tematem :)

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...